Szkolenie:
Marketing, który generuje zyski

Podczas szkolenia pokażemy Ci jak szukać przewag nad konkurencją, dobierać najlepsze formy promocji i nauczymy optymalnie korzystać z narzędzi, którymi dysponujesz. Przekonasz się też, że mimo coraz większej konkurencji w wielu branżach wykorzystując kreatywność i eksperymentując można osiągać zadowalające rezultaty, nie wydając przy okazji ogromnego budżetu.

Czas trwania: 16 godzin
Forma:
  • szkolenie warsztatowe
  • dyskusja moderowana
  • mini-wykład
 

 

Moduł 1:
Wprowadzenie do założeń modeli biznesowych oraz skutecznego marketingu


Nie ważne czy dopiero wdrażasz nowy pomysł na biznes, czy Twoja firma funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. Istnieje spora szansa, że podczas analizy modelu biznesowego znajdziesz obszary, w których możesz się wyróżnić bez angażowanie dużych zasobów energii i budżetu.

Podczas tego modułu nauczysz się:
  • Projektować i analizować model biznesowy firmy
  • Wykorzystywać model biznesowy podczas tworzenia strategii i działań marketingowych
  • Poznasz założenia marketingu skoncentrowanego na efektach
 

 

Moduł 2:
Badanie potrzeb Klientów oraz pozycjonowanie oferty


Czasy produktów i usług dla wszystkich (na szczęście) mamy już za sobą. Dziwi więc, że tak naprawdę niewiele firm potrafi jednogłośnie i jasno określić nawet podstawowych cech swojego idealnego Klienta. W konsekwencji kampanie reklamowe skierowane są „do wszystkich” lub skupione są wokół tematów, które Twoich Klientów wcale nie interesują. Nie trać budżetu.

Podczas tego modułu nauczysz się:
  • Projektować profil idealnego Klienta
  • Gdzie szukać ważnych informacji o Klientach
  • Synchronizować założenia Zarządu, Działu Produkcji, Działu Sprzedaży z działaniami marketingowymi
 

 

Moduł 3:
Kapanie reklamowe i kanały komunikacji, które przynoszą dochody


Budżet marketingowy nie jest z gumy. Nie wydawaj pieniędzy tam, gdzie konkurencja ma już zbyt mocną pozycję, a kampanie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Rozpraszając uwagę tracisz potrójnie marnując czas, energię i pieniądze.

Podczas tego modułu nauczysz się:
  • Jak przeprowadzać analizę obecnie wykorzystywanych kanałów komunikacji i promocji
  • Wskazywać kanały, które warto wykorzystywać, aby osiągać wyniki
  • Eliminować nieskuteczne kanały komunikacji
  • Sprawdzisz czy kampanie na: Facebooku, Linkedin'e, SEO, SEM, Google Ads, E-mail Marketing mogą generować dla Ciebie zyski
 

 

Moduł 4:
Komunikacja na wagę złota

Możesz mówić i zabierać czas oraz pisać wypełniając tylko przestrzeń. Możesz też komunikować się, tak aby Klienci Cię zapamiętali i chcieli korzystać z Twoich produktów i usług.

Podczas tego modułu nauczysz się:
  • Projektować komunikację firmy wykorzystując model Golden Circle
  • Wykorzystywać wybrane psychologiczne elementy skutecznej komunikacji marketingowej
 

 

Dla kogo jest to szkolenie


  • Działów Marketingu, które szukają skutecznych metod promocji i reklamy
  • Dyrektorów i Kierowników Działów Marketingu
  • Działów Sprzedaży i zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż, poszukujących nowych skutecznych form wsparcia sprzedaży
  • Dyrektorów i Kierowników Działów Sprzedaży
  • Właścicieli i Prezesów Zarządów z sektora MŚP, którzy poszukują metod budowanie przewagi nad konkurencją
  • Product Managerów i specjalistów odpowiedzialnych za wprowadzanie produktów na rynek, którzy szukają skutecznych rozwiązań i modeli
 
 

Trener:

 
Michał Smagała - pomysłodawca i założyciel beMIND, trener i konsultant marketingu, public relations, budowania wartości marki i produktów oraz efektywnego przetwarzania informacji dla pracowników umysłowych i kadry managerskiej. [ Zobacz więcej ]

Kontakt:
m.smagala@bemind.pl
tel. 739-056-464