REGULAMIN KONFERENCJI Marketing dla Księgowych 2024
- 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin (dalej: Regulamin) określa prawa i obowiązki uczestników Konferencji
Marketing dla Księgowych, która jest poświęcona tematyce marketingu dla Biur Rachunkowych.
- Organizatorem Konferencji jest beMIND – Szkolenia i Konsultacje, z siedzibą w Chorzowie (41-500) ul. Wrocławska 18/13 . NIP 5342315726.
zwana w dalszej części Organizatorem.
- Dokładny plan Konferencji znajduje się na stronie internetowej, pod adresem: marketingdlaksiegowych.pl
- 2 REJESTRACJA UCZESTNICTWA
- Konferencja odbędzie się w dniu 29 października 2024 roku, w formie online.
Link uprawniający do udziału w wydarzeniu będzie przekazany uczestnikom w treści korespondencji elektronicznej, na wcześniej wskazany adres e-mail oraz numer telefonu podany w zgłoszeniu.
Link otrzymują jedynie osoby zarejestrowane, które opłaciły udział w wydarzeniu.
- Rejestracja kończy w dniu 27.10.2024r., o godzinie 23.59 lub do wyczerpania miejsc.
- Organizator ma prawo zakończyć rejestrację przy mniejszej lub większej liczbie osób, uwzględniwszy aktualne możliwości organizacyjne.
- Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest podanie danych znajdujących się w formularzu rejestracyjnym oraz wniesienie opłaty rejestracyjnej, w stosownej wysokości oraz terminie, określonych w ofercie, znajdującej się na stronie Konferencji. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niepodanie ich uniemożliwi rejestrację na Konferencję.
- W przypadku, gdy osoba rejestrująca się na Konferencję nie jest osobą pełnoletnią (ukończone 18 lat), wymagane jest zaznaczenie opcji dot. oświadczenia opiekuna prawnego, wyrażającego zgodę na uczestnictwo w Konferencji. W przypadku, gdy osoba jest poniżej 16 roku życia – wymagana jest również zgoda opiekuna prawnego na przetwarzanie danych podanych w formularzu, w celu uczestnictwa w Konferencji.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika podczas rejestracji uczestnictwa w Konferencji.
- Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Konferencji oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów prawnych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
- Informacja o wysokości opłat za uczestnictwo w Konferencji oraz sposobie płatności podane są na stronie Konferencji.
- W ramach opłaty rejestracyjnej każdy uczestnik ma zagwarantowany udział w Konferencji, certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do materiałów pokonferencyjnych.
- Opłata rejestracyjna nie obejmuje kosztów połączenia internetowego oraz ew. instalacji platformy edukacyjnej, na której odbędzie się konferencja.
- Uczestnicy mają możliwość otrzymania faktury VAT, uzupełniając odpowiedni formularz na etapie rejestracji zgłoszenia.
- Faktura VAT zostanie wystawiona automatycznie oraz przesłana na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.3 ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZATORA
- W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z wyłącznej winy Organizatora, Organizator niezwłocznie zwróci kwoty wpłacone przez Uczestników na wskazany przez nich rachunek bankowy.
- W przypadku, gdyby wydarzenie się nie odbyło lub jego termin został przesunięty, Strony mogą, w drodze pisemnego oświadczenia, ustalić zaliczenie kwoty na kolejny termin lub zaksięgować środki na inne, wybrane przez Uczestnika, wydarzenie organizowane przez Organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się: klęski żywiołowe, pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, działania wojenne, strajki, blokady, ograniczenia funkcjonowania organizatora, ze względów epidemiologicznych lub inne regulacje związane z epidemią, które uniemożliwiają realizację umowy, przerwy w dostawie mediów lub wszelkie inne okoliczności lub przyczyny niezależne.
- Organizator nie odpowiada za problemy techniczne lub organizacyjne Uczestników, związane z udziałem w Konferencji, wynikające z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności za funkcjonowanie łącz internetowych po stronie Uczestników.
- Wygłaszane przez prelegentów tezy i poglądy są poglądami autorów i Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ich formę ani treść merytoryczną.4 REZYGNACJA Z UDZIAŁU W KONFERENCJI
- Rezygnacja z Konferencji wymaga złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji w formie dokumentowej, najpóźniej 5 dni przed terminem wydarzenia – na adres e-mail: kontakt@bemind.pl
- W przypadku rezygnacji w terminach podanych w ofercie zostanie odpowiednio Uczestnikowi zwrócona lub obniżona opłata rejestracyjna w całości lub części. W przypadku przekroczenia podanych terminów w ofercie, Organizator zastrzega, że opłata będzie wymagana w całości.
- Nieodwołanie zgłoszenia lub brak udziału w wydarzeniu nie oznacza rezygnacji z udziału i powoduje obciążenie Uczestnika pełnymi kosztami.5 DANE OSOBOWE
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 informujemy Państwa, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest beMIND – Szkolenia i Konsultacje, z siedzibą w Chorzowie (41-500) ul. Wrocławska 18/13, NIP 5342315726
- Kontakt z osobą odpowiedzialną za przetwarzanie danych osobowych możliwy jest, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, pod adresem e-mail: kontakt@bemind.pl lub na adres siedziby Szkoły, z dopiskiem „IOD”.
- Podanie danych osobowych jest niezbędne do rejestracji uczestnictwa w Konferencji, komunikowania się w celach organizacyjnych oraz udokumentowania jej przebiegu.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest
- a) art. 6 ust. 1 lit. a, tj. wyrażona zgoda na przetwarzanie danych;
- b) art. 6 ust. 1 lit. b tj.: przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji zawartej umowy;
- c) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c tj.: będą przetwarzane w celu wypełnienia prawnego obowiązku związanego z wystawianiem i przechowywaniem dokumentów oraz faktur za świadczone bądź zlecane przez Administratora usługi, realizacji przysługujących Pani/Panu lub Administratorowi uprawnień posprzedażowych, w tym także dla obrony przed i w związku z dochodzeniem roszczeń oraz realizowania innych obowiązków prawnych przed urzędami państwa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w umożliwieniu beMIND organizacji Konferencji m.in. poprzez wysłanie potwierdzenia zapisania się na konferencję, wysłanie linku do prelekcji.
- Dane osobowe, której zbieramy: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, dane do faktury, które zostaną nam udostępnione w formularzu.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.
- Odbiorcami przekazanych nam danych osobowych będą:
- a) osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;
- b) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- c) podmioty świadczące dla Administratora usługi niezbędne do przeprowadzenia Konferencji, na podstawie stosownych umów o powierzeniu danych osobowych;
- d) partnerzy Administratora, na podstawie stosownych umów o powierzeniu danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu wycofania zgody lub terminu określonego przepisami prawa.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody (jeśli taka była udzielona) w dowolnym momencie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Administrator informuje, że rejestracja oraz udział w wydarzeniu są jednoznaczne z wyrażeniem świadomej i dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych. W ramach rejestracji i podanej zgody, Organizator ma możliwość przesyłania w późniejszym terminie informacji o innych inicjatywach edukacyjnych. Uczestnik w każdej chwili ma możliwość wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, poprzez wysłanie wiadomości na adres: kontakt@bemind.pl6 ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU
- Podczas Konferencji Organizator może przeprowadzić sesje fotograficzne oraz filmować jej przebieg dla celów dokumentacji, promocji i reklamy Organizatora.
- Uczestnictwo w Konferencji jest równoznaczne z wyrażeniem świadomej, dobrowolnej zgody na nieodpłatne, nieograniczone ilościowo, czasowo i terytorialnie wykorzystanie, obróbkę, powielenie i wielokrotne rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika utrwalonego na zdjęciach i nagraniach, wykonanych podczas Konferencji bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania, w celach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych.
- Powyższa zgoda jest jednoznaczna z tym, że fotografie i nagrania wykonane podczas Konferencji mogą być umieszczone w Internecie, w tym przede wszystkim na stronie internetowej Organizatora – portalach społecznościowych, między innymi Facebook, Instagram, YouTube itp. oraz pozostałych mediach.7 REKLAMACJA
- Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Organizatora lub drogą mailową na adres: kontakt@bemind.pl
- Reklamacja może być złożona nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia Konferencji. Po upływie powyższego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko uczestnika oraz dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
- Reklamacja jest rozstrzygana przez Organizatora w terminie 14 dni od doręczenia reklamacji.
- Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji jest wiążąca i ostateczna. Uczestnik o decyzji Organizatora zostanie powiadomiony listem poleconym na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni od daty jej rozstrzygnięcia.
- Dochodzenie roszczeń na drodze sądowej może nastąpić wyłącznie po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej niniejszego Regulaminu.8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Konferencja ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1466 z późn. zm.).
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
- Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie Konferencji.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i są równoznaczne z zaakceptowaniem ich przez Uczestnika.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie Konferencji.